Bondi

Nu sitter jag i min ensamhet pa ett nomads hostel och vantar pa att kunna checka in. fick lite gratis internet av en glad receptionist sa jag ar mycket nojd!

Har de senaste dagarna varit och halsat pa Lotta och Elin i Bondi och det har verkligen varit kanon. De har lyckats fixa till sig en sjukt bra lagenhet uppe pa en kulle med grym utsikt over hela Bondi. Nar de forst sa att de knappt lamnade omradet fattade jag inte, liksom vem vill inte hanga i Sydney, men nagra dagar senare skulle jag latt kunna saga samma sak. Allt finns dar! Shopping, bra klubbar, stor strand och sa ar alla manniskor sa himla trevliga. Och sen- herregud- jag har aldrig sett sa manga naturligt valtranade och snygga killar pa samma plats i hela mitt liv. Lite tontig tanarstjejs-varning men jag ar verkligen tvungen att lagga till det. Chilla pa stranden pa vilken annan plats i varlden som helst kommer aldrig vara samma sak igen! Man fick nastan ont i ogonen, jag lovar. Sa, sammanfattningsvis har det varit nagra valdigt softa dagar och jag tackar mina sma vanner for att jag fick hanga med dem!

Nu har jag som sagt hittat till bryon och ska snart mota upp med surfprofsen, spannande!


tacokvall med Elins kompisar Linn och Christoffer

shopping i chinatown



Kommentarer
Postat av: hemligt

tur att killarna ar 'naturligt' valtranade i alla fall

2011-02-28 @ 11:46:54
Postat av: hemligt 2

Fler foton fran stranden ?!

2011-02-28 @ 19:54:24
Postat av: Lotta och Elin

Vad gullig du ar som promotar sonder Bondi!!! Sa allihopa, gor som Hannis och kom hit och cruisa lite! Vi bjuder pa tacos....



Tack sjalv gumman for att du kom hit och gjorde var vecka mer underhallande! Modea pa i Byron nu och uppdatera oss om laget. PUSS PA DIG.

2011-03-01 @ 02:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0